Mykyta Demydiuk

Members
  • Публикации

    56
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

25 Excellent

About Mykyta Demydiuk

  • Rank
    Продвинутый пользователь
  • День рождения September 17
  1. MD-88 = MD-82 = MD-83, але на MD-88 просто новіша авіоніка. Фактично, це все є один літак.
  2. Моделі є й у MSFS. Leonardo навіть сьогодні за проробкою та системами мало чим поступається тому ж PMDG. Але ж пілотам "гряфіку" подавай... Гаразд, спробую це зробити. Але знати б, що з них взагалі літає...
  3. FSX vs P3D and X-Plane

    Можна кожну окрему точку маршруту вносити у систему і розв'язати, таким чином, проблему.
  4. MD-хи поки що поза розглядом у силу малої їхньої затребуваности серед пілотів. Якщо буде велика потреба додати - зроблю.
  5. Флот Dart Airlines, Bravo Airways, Khors, Yanair Таблиця з усіма активними бортами Airbus та Boeing у флоті компаній Dart Airlines, Bravo Airways, Khors, Yanair. Вирішив об'єднати ці мікроскопічні компанії в одній темі.Small Airlines_(ANR, BAY, DAT, KHO)_Airbus+Boeing (Rev. 1)Неактивні літаки, котрі знаходяться на зберіганні чи у лізингу, описані блідо-сірим шрифтом.Дані про Cost Index компаній є тут. Майже всі літаки зараз знаходяться у лізингу за межами України. Активно літають лише Boeing 737-500 UR-CNE (Браво), Boeing 737-400 UR-CNP (Янейр) та A320-212 UR-CII (Дарт). Будь-яку оперативну інформацію по флотах цих компаній можна писати сюди. Updated 22.04.2017
  6. Усім вітання! У цій темі можна ставити будь-які питання, що стосуються пілотування, систем та процедур на літаках Boeing сімейств 737 - 777, а також загальних правил польотів по світі. Я зі свого досвіду намагатимусь допомогти та пояснити найдетальніше, як це буде можливо. Будь-яка допомога колег також завжди доречна. Ласкаво прошу!
  7. X-Plane 11 Screens

    Для цього, власне, і просив, бо вже понад три роки займаюся розробками для нього.
  8. X-Plane 11 Screens

    FCOM, Flight Planning, Performance.
  9. X-Plane 11 Screens

    А документів на MD-82/83 у вас нема випадково? Давно шукаю вже.
  10. X-Plane 11 Screens

    Непогано!
  11. Не можу це перевірити, оскільки не маю симуляторів. Можете спробувати.
  12. Cost Index 2017

    Трохи оновив дані по МАУ з коментарів на Фейсбуці. Дякую за допомогу.
  13. Тема з попередніх форумівю Усім вітання! Сьогодні ми зробимо Boeing 737-900ER на базі PMDG NGX. Навіщо це робити. Первісний набор моделей PMDG 737NGX не містить у комплекті -900ER. Ця модель запланована тільки з SP2, який досі не вийшов. Позаяк ці версії 737NG з'явилися в Україні, та й в инших компаніях світу теж, варто зробити тимчасовий варіянт до виходу SP2 для реалістичних польотів. Чим відрізняється -900ER від звичайної -900-ки: – більша місткість салону (це розв'язується в NGX підігнанням ZFW з урахуванням кількости пасажирів); – наявність двох додаткових аварійних виходів між крилами та хвостовою частиною (поки що малюють на NGX тільки у вигляді текстури в лівреї); – наявність одного чи двох додаткових баків палива; – збільшена MTOW до 85139 кг (187700 фунтів); – Short Field Performance (SFP) як стандартна функція; Ми зробимо максимальний варіянт — два додаткових баки. Конфіґуратор NGX у CDU працюватиме. Процедура 1. Розгортаємо теку з моделлю NGX 737-900 WL (примітка: усі 737-900ER мають вінглети) 2. Робимо бекап ориґінального файлу aircraft.cfg моделі 737-900. 3. Розгортаємо aircraft.cfg. 4. Змінюємо у ньому відповідні рядки на такі: [WEIGHT_AND_BALANCE] max_gross_weight = 188200.0 empty_weight = 98495.0 [fuel] ... Center1= -1.884, 0.000, -1.800, 5261.000, 0.000 5. Зберігаємо aircraft.cfg 6. Літаємо!
  14. Представляю до уваги всіх пілотів реальні значення cost index основних українських компаній станом на 2017-й рік. Будь-які правки та корекції є доречними. Для флоти всіх компанійТехнічні, positioning, ferry, delivery flights: CI 0 Azur Air Ukraine (QU/UTN)B737NG — CI 10–20 Bravo Airways (--/BAY) - Ukraine-based fleet onlyB737CL — CI20-30Dart Airlines (D4/DAT) - Ukraine-based fleet onlyB737CL — CI15-25Dniproavia (Z6/UDN)E145 — LRC on long-distance/ferry/positioning flights; MAX SPD on domestic flights.Khors Airlines (KO/KHO) - Ukraine-based fleet onlyA319/A320/A321 — CI 10-20B737CL — CI 10-25 Ukraine International (PS/AUI)B737CL, B737NG — CI 17-27 (CI14 при випередженні розкладу; CI 100 на ранкових рейсах з Астани)E190 — CI 30B767 — CI 50–60.Windrose Aviation (7W/WRC) - Ukraine-based fleet onlyA320/321 - CI 20A330 - CI 20 Yanair (YE/ANR) - Ukraine-based fleet onlyA320/321 - CI 20B737CL - CI 20-30Updated 13.04.2017