Перейти к содержанию

Jeka Korzun

Members
  • Публикаций

    20
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    1

Jeka Korzun стал победителем дня 11 октября

Jeka Korzun имел наиболее популярный контент!

Репутация

1 Neutral

Информация о Jeka Korzun

  • Звание
    Студент
  • День рождения 07/17/79

Посетители профиля

48 просмотров профиля
  1. Привет, у меня тож была такая проблема. Все решилось просто - я написал администратору с просьбой добавить айди другой сети мне в профиль акаунта. То есть - в ивао и Ватсиме разние айди. Когда ты делаеш букинг маршрут полета приписывается к айди который у тебя. Но при регистрации ты ввел одну сеть и прога только ее и знает. И когда ты летиш другой она просто не знает что ты онлайн. Вот пример Vatsim id: 1402015 IVAO vid: 562690 ето мои. А раньше было одно значение. Теперь при букингу союз знает что я могу лететь под етими двумя идентификаторами. Я писал на форум http://forums.soyuz.aero приватным сообщением пользователю http://forums.soyuz.aero/member.php?83-admitt
  2. Прошу, якщо можливо сьогодні 6-10-2017 провести тест на підняття ранга до капітана. Тим паче в 20-00 по Києву буде пару диспетчерів я постараюсь зайти в 21-22 годині.
  3. Звания и допуски

    возможно мне дать доступ на капитана?
  4. Разбор полетов

    Мне даже не удобно что такая дисскусия разгорелась. для справки на увд я попал всего 2й раз. из 10 полетов всего. контакт диспетчера нашел самостоятельно и все с ним разобрался. Вопрос по програме союз мной тут не подымался . И я в своем посте написал что я неправильно делал.
  5. Разбор полетов

    кстати в плагине ывао для плейна можно как то писать по русски?
  6. Разбор полетов

    но я же их предупреждал, что не так??
  7. Разбор полетов

    )))) ну так місяць закінчився , пару днів можна івідпочить на роботі))) Хтось може сказати як подивитись в івао хто вчора був на контролі в україні? Вже 2й раз мене той контроль махає. 1й раз йому не сподобалось яким я маршрутом лечу. і він мене вручну виводив, а також сказав поміняти код відповідача, при чому все писав про якогось супервізора))) а в мене стояла частота юнікода, я розгубився -- пока помяняв той код та частоту думав бан зловлю))) но все розрулилось.. а от вчора я так і незрозумів що з мене хочуть ((( включив літак відразу з заведеними двигунами, налаштував план та фмс. Глянув - в івао був контроль UA-CTR вроді. я глянув його частоту і перейшов на неї в літаку. Перед взльотом відписав коряво: укбб траф департч 36р ( звісно по англ) Дисп мені написав в приват ( як це робити???) перейти на частоту бориспіль граунд. Я її ввів в сом2 і теж туди відписав. Зачекав пару хв ніхто нічого не рипаєтся почав рух до полоси. Після цього граунд в приват написав перейти на частоту UA-CTR. І дальше в приват стоп таксі - коли мені вже залишалося 150м десь до предварительного. Я зупинився і зачекав пару хв при цьому писав на частоті що хочу злетіти... транслітом (( Відповідь мені кинули в приват вроді від центра що то там блала супервізор бан офлайн і т.д. І після цього я почав виконувати зліт. Над всією Україною борт був тільки на підході до Одеси... я 1 був. Коли набирав висоту. щось там писали про супервізор і написали перейти на частоту 118,5. я перейшов ( на веб карту вже не дивився) і намагався їм писати як міг - транслітом і моєю корявою через слово англійською. і тільки через десять хв я замітив що частота в браузері на карті івао стоїть 118,05!!! вони мені не ту частоту дали і не бачили що я писав.......... Жесть!!!. А дальше пришов страшний супервізор мене наказувати... щось там писав по своєму - я розумів тільки окремі слова ))) став йому відповідати транслітом.... мені написали таймспік перейти Я відповів но войсе.... потім запитали чи спарю по англіцки))) відповів ноу )). Страшний супер пішов) Став мені писати центр що я хреново літаю (транслітом) і треба знати англ. ( хоча на сайті івао укр дивізіона написано, що над територією УКР дозволяєтся вести команди на російській... і тут в мене отрубився івао..... Ну думаю домахав я їх (хоча летів я нормально по маршруту тай набор висоти був 2000 ф/хв найбільше) як глянув а в мене фізично пропав інтернет по вулиці((((((((((((... Я так і не вияснив що вони з мене хотіли.. Мабуть подумали що я злякався і втік з онлайна. Хто був на контролі я відразу сторінку не відкрив, а згодом коли звязку не було вона почала обновлятись і все((( нічого не має От і запитую чи можливо якось взнати хтото був? в мене є пошта івао диспа того коли я перший раз напоровся. А от вчора він чи не він, хз. Хочется якось взнати помилки щоб потім менше чіпали.
  8. Разбор полетов

    UKR7714 28.08.2017 UKBB 09:42 UKOO 09:55 E190 UR-EMA 2 0:01 0 1 Привіт, сьогодня під час взльоту був форс мажор --- прийшов начальник (((( в результаті -1 літачок на метал розпиляв. а ось політ на джойстику та на норм компі UKR7714 27.08.2017 UKHH 18:13 UKBB 19:17 E190 UR-EMA 270 0:59 133 100 де фпс 30 а не 7-10 як на роботі. А літати хочется.....
  9. Привіт, на днях наткнувся на сайт http://acars.ivao-ua.com/ там пишуть що представлені всі компанії України. а чого нам там не має??? В них є багато рейсів які в нас не присутні.
  10. vACC Ukraine Weekly Saturday

    дивився
  11. vACC Ukraine Weekly Saturday

    Привіт, пиши більше відео контролю -- 1й раз глянув як воно робится зі сторони диспетчера
  12. Разбор полетов

    Так, знову відписуюсь UKR7714 18.08.2017 UKOO 09:44 UKBB 11:41 B733 UR-GAH 269 1:22 881 61 Цього разу при заході експерементував з тримером. Доек*** короч задрав вертикально вверх і режим звалювання зловив... добре що було чуток висоти. Але як наслідок перевищення швидкості закрилок та й інші неприємності... Можна я не буду писати сюди після кожного рейсу? А то замахаюсь )))
  13. Разбор полетов

    Так IXEG, дома є джой нормальний Thrustmaster T.16000M просто грав з роботи тай фпс слабенький ((( жду можливо підпишуть мені рахунок - добавлю оперативної памяті з 4 до 8 гд на робочу необхідность ))) А з дому поки все поробиш, поки діти комп звільнять вже і самому спати хочется)). А принести джой на роботу... шеф побачить то буде мені що слухати як я працюю.
  14. Разбор полетов

    Привіт, система написала що потрібен звіт.... Позивний UKR7714 робив політ по маршруту UKBB UKOO 17,08. Схема заходу була вибрана ODSAN1H, але в мене було неприємне здивування коли в автоматичному режимі літак виконав розворот подвійний - вправо а потім вліво і вийшов як раз на початок полоси, минувши глісаду . Як результат пішов на 2 коло. Я не такий досвічений пілот щоб відразу на руках мишкою приземлити (( газ скидаєш а воно пре. Його вниз а воно не хоче ))))). як результат посадив на 4 заході і з великою вертикальною швидкістю. В кінці просто не встиг її погасити більше.
  15. чим відрізняєтся в симуляторі Boeing 737-300 та Boeing 737-300 карго? першим можливо літати тільки код карго підставляти??
×