Перейти к содержанию

Vyacheslav Pyrih

Members
  • Публикаций

    245
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Победитель дней

    47

Vyacheslav Pyrih стал победителем дня 28 августа

Vyacheslav Pyrih имел наиболее популярный контент!

Репутация

108 Excellent

Информация о Vyacheslav Pyrih

  • Звание
    Капитан
  • День рождения 12/03/00

Посетители профиля

229 просмотров профиля
  1. Мир X-Plane

    https://mega.nz/#!dckEXBza!snfnl9-kPLmc5rRzDJZwlyaI5Yw8HsPj0O1Nq6Uau9A
  2. P3D v4 эволюция

    В налаштуваннях погоди, або в самому по годинку ставите Max Visibility 38. Димка м'яка й чудова, на висоті плавно зникає і видно горизонт норм
  3. P3D v4 эволюция

    Ізі прозорість контролюється видимістю, ідеальна щоб була, поставити максимальну видимість в 38км.
  4. P3D v4 эволюция

    Зовсім не какашка, не варто слухати тих, хто молиться і свято вірить, що PMDG це вершина всіх вершин і ніхто крім них більше прямих рук не має
  5. P3D v4 эволюция

    Через чотири тижні
  6. P3D v4 эволюция

    Це та причина, з якої доведеться запускати препар
  7. UKOO work in progress

    Є один на рус, але він там повну фігню розповідає
  8. UKOO work in progress

    Chamfer Zone хороший канал, якщо захотіти, можна все вивчити там
  9. UKOO work in progress

    Нарахунок V-Ray за мене може розповісти Google, якщо коротко, то я постив скріншот пожежної частини UKLL у себе в темі, там де тіні і по боках два яскравих джерела світла, це V-Ray Plane Light, тобто цими джерелами світла регулюється рівень освітленості того чи іншого об'єкта, його можливості безмежні, і якщо вміти користуватись, можна рендерити так, що геть не відрізнити від реального, в принципі професіонали його для цього і використовують, бо V-Ray перш за все для рендеру зображення, та з його допомогою можна рендерити також чудові текстури. Substance Painter тільки YouTube, там треба бачити
  10. UKOO work in progress

    Робота як раз над текстурами не в PS, а в 3ds Max або іншому 3д редакторі, що підтримує V-Ray, саме V-Ray робить тіні, з якими все це діло виглядає справжнім а не мультиплікацією. Також чудові текстури створюються в Substance Painter
  11. [W.I.P.] UKLL Danylo Halytskyi Intl. Airport X-Plane 10/11

  12. [W.I.P.] UKLL Danylo Halytskyi Intl. Airport X-Plane 10/11

  13. [W.I.P.] UKLL Danylo Halytskyi Intl. Airport X-Plane 10/11

  14. Update soon...
  15. X-Plane 11 Screens

×